100. yılda 100 öğrenci iş dünyasının liderleri ile buluştu – GÜNDEM

0

100. YILDA 100 ÖĞRENCİ
İŞ DÜNYASININ LİDERLERİYLE TANIŞIN

8 Aralık’ta İstanbul Pazarlama Zirvesi’nin “Cumhuriyet’in 100. Yılında 100 Öğrenci” başlıklı öğrenci toplantısı CAT sponsorluğunda gerçekleşti.

Bu yıl 11-12-13 Aralık tarihlerinde altıncısı Zorlu PSM’de düzenlenecek olan İstanbul Pazarlama Zirvesi, ana etkinlik öncesinde ilk kez CAT sponsorluğunda öğrenci toplantısı düzenledi. Toplam 1.000 başvuru arasından seçilen 100 öğrenci, gün boyu süren etkinlikte Türkiye’nin önde gelen markaları ve üst düzey temsilcileriyle tanışarak pazarlama ve iletişim dünyasını yakından tanıma fırsatı buldu. Proje kapsamında 100 öğrencinin tamamı 3 gün boyunca İstanbul Pazarlama Zirvesi’ne ücretsiz katılabilecek.

Etkinlikte yeni sosyal medya trendlerinden sürdürülebilirlik iletişimine, yazılım gibi temel çalışmalardan içerik ve yaratıcı yönlere kadar pazarlamanın farklı alanlarındaki son gelişmeler paylaşıldı. Bu sektörlerde kariyer yapmak isteyen gençlerin nasıl bir yol izlemesi gerektiği anlatıldı. Sahnede konuşan isimlerden oyuncu ve influencer Furkan Kızılay, iletişimde marka-influencer uyumunun önemi konusunda deneyimlerini anlattı.

İki CAT öğrencisine staj imkanı
CAT lisans sahibi ve Türkiye distribütörü Yeşil Kundura’dan e-ticaret yöneticisi Orçun Özgüney ve e-ticaret danışmanı Şükrüye Kolcu, e-ticaretin dinamik dünyasını ve CAT deneyimini anlattı. Ekip, 75 yıllık geçmişiyle Türkiye’nin en köklü şirketlerinden biri olan Yeşil Kundura’nın bilgi ve moda anlayışını nesilden nesile sürdürme geleneğini öne çıkararak, markanın sürdürülebilirlik ve yenilikçiliğe odaklanarak sürekli değişen tarzını aktardı. ve pazarlama stratejilerine yansımaları. Ekibini genç nesillerin yeni fikirleri ve dinamizmi ile güçlendirmeyi hedefleyen şirket, seçilen iki öğrenci katılımcıya staj imkanı sunacak.

“Pazarlamanın ve gençlerin geleceğine katkı sağlamak istedik”
Etkinliği düzenleyen İstanbul Pazarlama Grup Başkanı Batuhan Çevik, bu yıl ilk kez düzenlenen etkinlikle ilgili şunları söyledi: “İstanbul Pazarlama Zirvesi’nde ‘Daha İyi Yarınlar’ temasıyla pazarlamanın geleceğini tartışmaya hazırlanıyoruz. “Daha iyi bir yarın” için, üniversite çağındaki gençleri mümkün olan en erken zamanda sektörle buluşturacak, hem öğrencilerin hem de pazarlama dünyasının geleceğine katkı sağlayacak bir platform oluşturmak istedik. Bu tür organizasyonlarda öğrencilerin bilet fiyatları ile ilgili sorunlarına çözüm sunarak, alanımızda herkes için fayda üreten farklı bir yaklaşım sunduğumuza inanıyoruz. Cumhuriyetin 100. yıl dönümünden itibaren bizlere ulaşan bu yıl ilkini düzenlediğimiz bu etkinliği önümüzdeki yıllarda da sürdürmeyi hedefliyoruz.”

11-12-13 Aralık tarihlerinde altıncısı Zorlu PSM’de gerçekleştirilecek İstanbul Pazarlama Zirvesi, pazarlama, yaratıcı endüstriler, dijitalleşme ve iş dünyasının düşünce liderlerini bir araya getirecek. Pusulası geleceği gösteren markalar, devrim niteliğindeki projelerini ve içgörülerini katılımcılarla paylaşacak; Teknoloji ve sürdürülebilirlik alanında önde gelen küresel ve Türk şirketlerinin en yeni ve en kapsamlı araştırmaları, geleceğin iş modellerinin temellerini atan girişimler ve çok daha fazlası İstanbul Pazarlama Zirvesi’nde yer alacak.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

Antalya Haber